Organizator - organizatorem Punktowego Programu Lojalnościowego jest
ALL4U Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, przy ul. Szczegów
21, 30-694 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy
dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem KRS 0000529994, REGON 123199450, NIP 6793103524, kapitał zakładowy w
wysokości: 5 000 zł.
Produkty – artykuły, towary sprzedawane przez Organizatora za
pośrednictwem Sklepu.
Program Lojalnościowy – Punktowy Program Lojalnościowy „Rabat na
kolejne zakupy” skierowany do Uczestników, organizowany przez Organizatora zgodnie z
niniejszym Regulaminem.
Punkty – punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Programie
Lojalnościowym i umożliwiające otrzymanie rabatu pieniężnego na kolejne zakupy w Sklepie
Internetowym na warunkach określonych w Regulaminie.
Sklep Internetowy (Sklep) - Platforma zakupowa do składania zamówień
dostępna pod adresem www.najlepsza-karma.pl
za pośrednictwem której Uczestnicy mogą dokonywać zakupów Produktów oraz brać udział w
Programie Lojalnościowym. Dostęp do Sklepu Internetowego chroniony jest przez
indywidualne login i hasło dla każdego Użytkownika. Za pośrednictwem konta w Sklepie
Uczestnik ma dostęp do aktualnego stanu naliczonych rabatów oraz zasad Programu
Lojalnościowego. Sklep Internetowy pozwala również na złożenie zamówienia z rabatem w
Punktowym Programie Lojalnościowym.
II. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz
udziału w Programie Lojalnościowym, adresowanym do klientów Sklepu Internetowego www.najlepsza-karma.pl. Regulamin
definiuje zasady przyznawania, wydawania, odejmowania, reklamowania i unieważniania
punktów naliczanych w związku z zakupem produktów.
Program Lojalnościowy realizowany jest od dnia 28.02.2023 r. do odwołania, o którym
Organizator ma obowiązek poinformować w wiadomości mailowej minimum dwa tygodnie przed
planowanym zakończeniem lub zmianą warunków i zasad programu.
Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.najlepsza-karma.pl.
Dokonanie zakupu z uwzględnieniem rabatu pieniężnego oznacza jednocześnie zapoznanie się
z niniejszym regulaminem i jego akceptację.
Adres do korespondencji z Organizatorem w sprawach związanych z Programem
Lojalnościowym, zwany dalej „Adresem Organizatora” to: biuro@najlepsza-karma.pl.
III. Warunki uczestnictwa w Punktowym Programie Lojalnościowym
Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny.
Program Lojalnościowy polega na przyznawaniu Punktów Uczestnikom, którzy dokonują
zakupów Produktów poprzez Sklep Internetowy i posiadają zarejestrowane konto w Sklepie
Internetowym.
Uczestnik zakładając konto w Sklepie Internetowym wyraża zgodę na przystąpienie do
Programu Lojalnościowego.
IV. Warunki Punktowego Programu Lojalnościowego
Punkty przyznawane są w zależności od:
Wartości dokonanego zakupu, zgodnie z następującymi zasadami:
Każdy Produkt ma przypisaną określoną wartość punktową.
Do naliczania Punktów uwzględnia się wyłącznie wartość punktową przypisaną
Produktowi. Do naliczania Punktów nie uwzględnia się kosztów dodatkowych, jak
np. koszty przesyłki.
Momentem przyznania Uczestnikowi Punktów w koncie klienta jest wysyłka
zamówienia, z magazynu Sklepu Internetowego.
W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia od umowy
sprzedaży Produktów, zwrotu zakupionych Produktów (o ile uprawnienie takie
będzie mu przysługiwało) lub nieodebrania przesyłki z zakupionymi Produktami,
Punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane.
Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia przyznawania Punktów za zakup
niektórych Produktów, o czym poinformuje w opisie każdego takiego Produktu.
Zasad odrębnego Programu Partnerskiego (szczegóły w regulaminie Programu
Partnerskiego).
Postanowienia Organizatora.
Wartość 1 Punktu odpowiada rabatowi w wysokości 1 zł brutto.
Uczestnik po zalogowaniu do konta klienta ma możliwość sprawdzenia ilości aktualnie
posiadanych Punktów.
Każda naliczona wartość punktowa jest automatycznie wykorzystywana w kolejnych zakupach,
bez konieczności dodatkowych działań Uczestnika.
Minimalna wartość zamówienia, uwzględniająca udzielone rabaty, musi wynosić minimum 1 zł
brutto za każdy produkt.
Nadwyżka udzielonego rabatu, która przekracza minimalną wartość zamówienia, pozostaje na
koncie klienta do wykorzystania na kolejne zakupy.
Punkty otrzymane w ramach Punktowego Programu Lojalnościowego sumują się z innymi
rabatami.
Punkty tracą ważność i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Uczestnika rabatu,
jeżeli w terminie 365 dni od dnia przyznania Punktu w Punktowym Programie Lojalnościowym
Uczestnik nie wykorzysta tych Punktów.
Poza zawieraniem umów sprzedaży Produktów poprzez Sklep Internetowy Uczestnik ma również
możliwość uzyskania dodatkowych Punktów w Punktowym Programie Lojalnościowym poprzez
udział w odrębnych akcjach promocyjnych prowadzonych przez Organizatora lub jego
partnerów - na warunkach wskazanych w danej akcji.
V Dane osobowe
Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Punktowym Programie
Lojalnościowym „Rabat na kolejne zakupy”.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO)
wyrażona w chwili rejestracji konta klienta w Sklepie Internetowym podczas akceptacji
regulaminu Sklepu oraz polityki prywatności.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie
Lojalnościowym.
W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych mogą
Państwo skontaktować się z Organizatorem za pomocą adresu e-mail
biuro@najlepsza-karma.pl.
VI Postępowanie reklamacyjne
Reklamacje związane z Punktowym Programem Lojalnościowym „Rabat na kolejne zakupy” mogą
być zgłaszane pisemnie na adres Organizatora (ALL4U Sp. z o.o. ul. Szczegów 21, 30-694
Kraków) lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: biuro@najlepsza-karma.pl z dopiskiem
„Reklamacja - Punktowy Program Lojalnościowy”.
Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 14 dni od ich
otrzymania.
O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi osobę składającą reklamację
listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza
prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
VII Postanowienia końcowe
Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się
z Regulaminem.
Uprawnienie do skorzystania z prawa przyznanego na mocy niniejszego Regulaminu nie może
być przeniesione na osobę trzecią.
Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią
promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą
do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009,
Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
Zasady Punktowego Programu Lojalnościowego „Rabat na kolejne zakupy” określa Regulamin
oraz - w zakresie nieuregulowanym - powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.