Jeśli nie jesteś zadowolona/zadowolony z zamówienia zawsze możesz je zwrócić lub dokonać
reklamacji. Aby proces reklamacji/zwrotu przebiegał sprawnie prosimy o kontakt mailowy lub
telefoniczny przed przesłaniem formularzy czy produktów. Nasze biuro obsługi klienta jest
dla Was dostępne w dni robocze w godzinach 9:00-16:00. Skontaktujesz się z nami
telefonicznie 732-876-545 lub pod adresem biuro@najlepsza-karma.pl.
Reklamacje towaru
Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłane produkty były zgodne z opisem, pełnowartościowe i
dokładnie takie jak w zamówieniu. Jeśli jednak zauważysz nieścisłości, działaj zgodnie z
poniższymi instrukcjami:
- Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, aby ustalić czy konieczne będzie
zwrotne odesłanie produktu.
- Pobierz formularz reklamacji, wypełnij czytelnie (najlepiej drukowanymi
literami) i koniecznie podpisz go. Link do niego znajdziesz poniżej lub w regulaminie
sklepu.
- W miarę możliwości prześlij nam podpisany formularz e-mailem oraz fotografie obrazujące
wadliwość produktu.
- Jeśli potrzeba, spakuj towar i wyślij wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na
adres naszego magazynu:
Najlepsza Karma (Magazyn)
ALL4U SP. Z O.O.
32-070 Dąbrowa Szlachecka
Z dopiskiem „REKLAMACJA ZAMÓWIENIA NR …”
- Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź otrzymasz na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub na adres
korespondencyjny, w zależności od wybranej przez Ciebie formy kontaktu. Więcej
informacji o reklamacjach towarów znajdziesz w regulaminie naszego sklepu.
Zwroty towaru
Jeśli chcesz dokonać zwrotu zakupionych produktów masz na to aż 30 dni od momentu odbioru
przesyłki. Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym (oryginalnie zamknięte
opakowania). Aby proces zwrotu artykułów przebiegał sprawnie pamiętaj:
- Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, przed rozpoczęciem procedury zwrotu
towaru. Ta informacja pozwoli nam oczekiwać na zwracany produkt i szybciej zakończyć
proces.
- Pobierz formularz zwrotu, wypełnij czytelnie (najlepiej drukowanymi
literami) i koniecznie podpisz go. Link do formularza znajdziesz poniżej lub w
regulaminie sklepu.
- W miarę możliwości prześlij nam podpisany formularz e-mailem.
- Spakuj towar, tak aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu i wyślij wraz z
oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres naszego magazynu:
Najlepsza Karma (Magazyn)
ALL4U SP. Z O.O.
32-070 Dąbrowa Szlachecka
Z dopiskiem „ZWROT ZAMÓWIENIA NR …”
- O statusach zgłoszenia oraz o uruchomieniu zwrotu należności informujemy w
wiadomości e-mail.
- Zwrotu środków dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, od momentu
złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub zwrotnego otrzymania produktów.
Środki zostaną zwrócone przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użyto
podczas składania zamówienia. Zwrot należności obejmuje wartość zwracanego towaru
oraz kwoty przesyłki. Koszt przesyłki zwrotnej, zgodnie z przepisami, pokrywa
klient.
Więcej informacji o reklamacjach i zwrotach towarów znajdziesz w regulaminie naszego
sklepu.