Najlepsza Karma

Reklamacje i zwroty

Jeśli nie jesteś zadowolona/zadowolony z zamówienia zawsze możesz je zwrócić lub dokonać reklamacji. Aby proces reklamacji/zwrotu przebiegał sprawnie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny przed przesłaniem formularzy czy produktów. Nasze biuro obsługi klienta jest dla Was dostępne w dni robocze w godzinach 9:00-16:00. Skontaktujesz się z nami telefonicznie 732-876-545 lub pod adresem biuro@najlepsza-karma.pl.

Reklamacje towaru

Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłane produkty były zgodne z opisem, pełnowartościowe i dokładnie takie jak w zamówieniu. Jeśli jednak zauważysz nieścisłości, działaj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

  1. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, aby ustalić czy konieczne będzie zwrotne odesłanie produktu.
  2. Pobierz formularz reklamacji, wypełnij czytelnie (najlepiej drukowanymi literami) i koniecznie podpisz go. Link do niego znajdziesz poniżej lub w regulaminie sklepu.
  3. W miarę możliwości prześlij nam podpisany formularz e-mailem oraz fotografie obrazujące wadliwość produktu.
  4. Jeśli potrzeba, spakuj towar i wyślij wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres naszego magazynu:
  5. Najlepsza Karma (Magazyn)
    ALL4U SP. Z O.O.
    32-070 Dąbrowa Szlachecka
    Z dopiskiem „REKLAMACJA ZAMÓWIENIA NR …”
  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  7. Odpowiedź otrzymasz na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub na adres korespondencyjny, w zależności od wybranej przez Ciebie formy kontaktu. Więcej informacji o reklamacjach towarów znajdziesz w regulaminie naszego sklepu.

Zwroty towaru

Jeśli chcesz dokonać zwrotu zakupionych produktów masz na to aż 30 dni od momentu odbioru przesyłki. Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym (oryginalnie zamknięte opakowania). Aby proces zwrotu artykułów przebiegał sprawnie pamiętaj:

  1. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, przed rozpoczęciem procedury zwrotu towaru. Ta informacja pozwoli nam oczekiwać na zwracany produkt i szybciej zakończyć proces.
  2. Pobierz formularz zwrotu, wypełnij czytelnie (najlepiej drukowanymi literami) i koniecznie podpisz go. Link do formularza znajdziesz poniżej lub w regulaminie sklepu.
  3. W miarę możliwości prześlij nam podpisany formularz e-mailem.
  4. Spakuj towar, tak aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu i wyślij wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres naszego magazynu:
  5. Najlepsza Karma (Magazyn)
    ALL4U SP. Z O.O.
    32-070 Dąbrowa Szlachecka
    Z dopiskiem „ZWROT ZAMÓWIENIA NR …”
  6. O statusach zgłoszenia oraz o uruchomieniu zwrotu należności informujemy w wiadomości e-mail.
  7. Zwrotu środków dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub zwrotnego otrzymania produktów. Środki zostaną zwrócone przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użyto podczas składania zamówienia. Zwrot należności obejmuje wartość zwracanego towaru oraz kwoty przesyłki. Koszt przesyłki zwrotnej, zgodnie z przepisami, pokrywa klient.

Więcej informacji o reklamacjach i zwrotach towarów znajdziesz w regulaminie naszego sklepu.